Femme Fatale: Kiedy powróci?

Witajcie Kochani. 

Po pierwsze bardzo Was przepraszam, że tak długo nic nie dawałam… Przerwa przeciągnęła się sporo: najpierw pogmatwane wątków i niemożność pójścia do przodu w takiej formie(pierwsze opowiadanie, to i najbardziej widoczne błędy- za bardzo też chciałam dogodzić czytelnikom i zmieniałam wątki), potem niestety brak czasu (muszę jeszcze jedną sprawę dokończyć i nareszcie będę mieć więcej  czasu na pisanie). 

Tak jak już zapowiadałam na grupie FF, szykują się spore zmiany w opowiadaniu (w pewnym momencie może wyniknąć sytuacja, że fabuła wywróci się o 180 stopni). Zmiany czasami drastyczne są niestety potrzebne, by uratować całe opowiadanie. Przyznam się, że cholernie tęsknie za bohaterami i zdarza się często, że myślę o całości poszczególnych rozdziałów, układam w głowie dialogi, w wyobraźni widzę sceny poszczególnych wątków… 

Bardzo chciałabym podziękować Wam, że pomimo tego, że dawno nic nowego nie napisałam, nadal tu zaglądajcie i czytacie to opowiadanie jak również moje drugie czyli „Good Neighbour”. To bardzo mnie motywuje. 

Najnowszej części FF można spodziewać się latem 2021 roku. Nie mogę określić dokładnej daty, ponieważ nie wszystko co dzieje się w moim życiu zależy ode mnie (póki co potrzebuję cierpliwości i wytrwałości). Aczkolwiek liczę na cud i może dostanę takiej weny i napiszę go prędzej 😉

Jedno co jest pewne to tytuł rozdziału, a mianowicie „Movie”. Możecie teraz zastanawiać się czego dotyczyć może ten tytuł 😉

Poza tym w dalszym ciągu zachęcam do czytania drugiego opowiadania „Good Neighbour”- tam też zapowiada się jedno z ważniejszych spotkań w całej historii.

Pozdrawiam Was serdecznie i tęsknie przeogromnie ❤️

N.

ffstyczen2018

Dodaj komentarz